Romana Červenková

Džihád se nekoná - reakce na lživý článek paní Jiřiny Holotové

3. 08. 2015 11:40:00
Na blogu paní Holotové na iDnes.cz se dnes objevila zaručená informace o tom, že jsem v minulosti napsala několik článků, které svou radikálností popuzovaly čtenáře a že jsem veřejnou propagátorkou tělesných trestů. To je lež.

Přeji všem úspěšný začátek nového týdne a zde jsou reakce na jednotlivé výroky paní Holotové (článek zde: http://holotova.blog.idnes.cz/c/469817/cil-naseho-dzihadu-snaha-o-islamizaci-nasi-vlasti-cervenkova-a-spol-minimalne-na-seznam-extremistu.html):

„Výraznou osvětu pro islámskou výzvu této drzé ideologii dělá známá konvertitka a extrémistka Romana Červenková, která záhadně v posledních dnech smazala veškeré své původní články zde na http://romanacervenkova.blog.idnes.cz. Bylo jich původně mnohem více, byly nesmírně radikální a vyvolávaly velmi ostré diskuze, dokud je autorka měla ještě otevřené.“

Žádné další články, kromě těch čtyř, které jsou veřejně dostupné, jsem nikdy nenapsala. Vyzývám tímto paní Holotovou, aby tuto lživou informaci ze svého článku odstranila, nezakládá se na pravdě a úmyslně mě poškozuje.

„Stejně jako kdysi v pořadu Máte slovo v nich hrdě obhajuje a propaguje teze islámského zákona včetně sekání rukou, zabíjení homosexuálů, kamenování cizoložníků a šíří je veřejně. Tyto teze nerespektují základní etické, právní a společenské standardy demokratické společnosti a navíc vychází z náboženství, které je motivováno nenávistí ke křesťanům a ateistům.“

K tomuto tématu se vyjadřuji již po několikáté, naposledy v mém posledním článku: http://romanacervenkova.blog.idnes.cz/c/469922/jak-to-ma-ta-muslimka-z-demonstrace-s-kamenovanim.html
Ráda bych zdůraznila, že jsem nikdy nebyla jakkoli aktivní v jakékoli propagaci práva šaría a svůj postoj měnit nehodlám. V rozhovoru pro Týden.cz jsem se například velmi kriticky vyjádřila ohledně tzv. „šaría zón“ – iniciátory těchto „zón“ bych trestala dle našich zákonů, stejně jako všechny ostatní, co vytváří „stát ve státě“ se svými vlastními pravidly, které nejsou v souladu ani se zákony a ani s ústavou dané země.

Svou víru prožívám nanejvýš soukromě a nikdy jsem se nepokoušela o její veřejné šíření. Natožpak o propagaci tělesných trestů. Jsem občankou ČR a respektuji české zákony. Uznávám (! nepropaguji) sice existenci tělesných trestů v právu šaría, jsem ale proti jejich zavádění. Kdekoliv.

„Evidentně se tedy jedná minimálně o extrémismus a to o exrémismus přesně podle vymezení Ministerstva vnitra http://www.policie.cz/clanek/prevence-informace-o-extremismu-co-je-extremismus.aspx. Toho by se tedy mělo MV držet a skupiny, ve kterých se nejen Červenková angažuje, ať už se jedná o organizaci Shária4czechia nebo skupiny tvořené především levicovými radikalisty a sympatizanty strany Zelených, by se měly ocitnout v Souhrnné situační zprávě o extrémismu za 3. čtvrtletí 2015, když už se Chovancově útvaru tak nějak nevešly do zprávy za 2. čtvrtletí.“

V organizaci Sharia4czechia se neangažuji, nenapsala jsem pro ně jediný článek.

S levicovými aktivisty nemám co dočinění mimo to, že byli účastníky oné demonstrace. Nejsem členkou žádného politického uskupení ani politické strany a jsem pravicově orientovaný volič.

Jedinou aktivitou, která je mi blízká a kterou se zabývám již delší dobu, je ochrana práv zvířat.

„Osobně se mě však nejvíce dotýká, když dnes Červenková, která odmítá naši kulturu a tradice přesně podle návodu Sharia4czech, náhle "otáčí", maže své články, píše obhajující vysvětlení. Pod pláštíkem humanismu spoluorganizuje protestní zelené akcena podporu imigrace, pronáší projevy, agituje a nestydí se pobíhat zahalená v šátku s vlajkou České republiky! Být jejím rodičem, ale i beztak, naplácala bych jí veřejně na holou, tentokráte podle svého Práva mamía!“

Jak jsem již napsala výše, žádné další články neexistují. Paní Holotová má nejspíše na mysli mé nešťastně formulované výroky z internetové diskuze ohledně kamenování cizoložníků a na adresu homosexuálů, které jsou více než dva roky staré a za které jsem se již veřejně omluvila.

Českou kulturu a tradice neodmítám, kromě toho, že nosím šátek a nepožívám alkohol.

Děkuji všem, co měli čas a chuť si mé vyjádření přečíst.

Přeji vám krásný den a na shledanou,

Romana Červenková

Autor: Romana Červenková | karma: 15.54 | přečteno: 4389 ×
Poslední články autora