Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J12i26ř85i13n16a 71H53o22l65o77t13o19v58á 1475362368103

Slečno Červenková, omlouvám se Vám za to, že jsem mylně uvedla, že jste napsala více článků a některé jste smazala. Nadále si však myslím, že šířit a propagovat islamismus pod vlajkou České republiky je od Vás neskutečná drzost a neúcta k státu a jeho lidem, který Vám dal zázemí domoviny, sociální, zdravotní jistoty a především vzdělání. S lítostí musím konstatovat, že Vaše aktivity těžko pochopí většinová společnost, která vědoma si historického odkazu svých předků, váží si toho, co po staletí vybudovali, váží si našeho kulturního odkazu, tradic a brání svoje hodnoty před těmi, kdo je narušují. S pozdravem Jiřina Holotová

+3/−1
8.8.2015 15:23

J72a86n 89M26i53k49u37l63č76í40k 3150224652734

Wau, Romanka Červenková. Tedy, musím ale říci, byla jsi vždy hodně chytré děvče a čas ti prospívá - v tv pořadu jsi dala na frak i velkým mudrcům z řadou titulů. Ten příměr o Hitlerovi, byl velmi trefný. Hodně lidí nechce slyšet pravdu, jsou to hlavy dubové bez intelektu a jakéhokoli smyslu pro spravedlnost, čest, cit pro cokoli vyššího.... Mimochodem gratuluji k sňatku. Jo a doufám, že už víc papináš, posledně nic moc ;-D Přeji jen vše nejlepší.

0/0
4.8.2015 17:51

T79o78m44á49š 73Š42k62v68r88n52a 3718566740494

Tahle soudružka asi nebude moc horlivá muslimka, když se na fotce šmajchluje se psem. :-)

+3/0
3.8.2015 19:41

M37a94r45e27k 55O81n77d78r60á33š48e49k 1550970939158

Žiji v Brně a - žel - musím konstatovat že zahalených žen, které mají na sobě něco jako Romana Červenková tu potkávám více než bych chtěl. Na druhé straně - jedná -li se o ženy či dívky tmavé pleti je mi to jedno. Smutno je mi ale z těch, které jsou světlé a mají evropské rysy. Co se jim stalo, že pohrdli kulturou svojí země, svými předky a svojí civilizací a nosí znaky něčeho tak cizího a barbarského?

+14/−2
3.8.2015 18:10

L79i42b85o43r 62R45a25š84t66i47c57a 2101406245769

Třískaj s nimi hormony tak jak s Červinkovou.

+7/0
3.8.2015 18:11

M25a53r91e45k 30O57n36d42r15á50š40e39k 1870510799368

;-Dzáporné hodnocení - jak jinak - Radek Polický. Děkuji, kdyby mi Polický dal plus tak to bych asi něco napsal špatně;-).

+6/−1
3.8.2015 18:23

M81a36r12e18k 19O21n58d63r69á57š86e26k 1250670109628

Pane Polický, ještě jednou děkuji, i za to druhé mínus:-). Jen doufám že na Vás taky něco nepraskne jako na Vašeho ideového souputníka Hassana, chyběl by jste nám ...

+5/−1
3.8.2015 19:03

E16m40i12l 29N97o70v60á10k 1398114560546

A kolik manželek živí ještě Váš manžel v Anglii? 8-o

0/0
3.8.2015 17:42

M20a64r88t12i39n 44L48a89c29o 7643226548

Budem citovať iba dve vety z práce, ktorou sl. Červenková vyhrala akúsi školskú súťaž v roku 2011. "Islám má krásnou filozofii a ještě lepší myšlenku. Je to náboženství míru a tolerance."

Nazvať islam náboženstvom MIERU a TOLERANCIE by si, myslím, nedovolil ani hlavný demagóg na iDnes, pán Trollický. Slečnu určite ospravedlňuje, že v tom čase bola -násťročné teliatko (myslené bez urážky!). Odvtedy neprešlo veľa času, stále nemá tie "telecí léta" za sebou. Pobehovanie po ulici s handrou na hlave a českou vlajkou v rukách, obhajovanie neobhájiteľného, zamotávanie sa vo vlastných konštrukciách...

Až sa sl. Romana stretne s realitou, romantika vyprchá a ona sa "zobudí". Nebude ani prvá, ani posledná. Je to celkom ohratá pieseň.

Mimochodom, poznáte muža, ktorý konvertoval na islam? Nie je zvláštne, že sú to takmer výhradne mladé ženy?

+15/−2
3.8.2015 15:54

M95a14r28t14i88n 35K79a98v19k38a 4196881802282

Tak někteří konvertovali. Lukáš Lhoťan, ale ten naštěstí uvažuje, Masek jinak známý jako Badr, který je starý kocour co si myslí, že islám mu dodá mladou holku a pak Větrovec, který měl profil na seznamu , kde se ukazoval se zelenou čelenkou s nápisem Alláhu Akhbar a se zbraněmi

+4/−1
3.8.2015 16:38

M36a52r35t54i62n 97L55a69c61o 7393226488

Takže mladé ženy vs. starí kocúri:-) Vedel som len o Lukášovi.

+1/−1
3.8.2015 17:05

M36a95r12t87i17n 20K36a82v24k18a 4446801102292

Autorko, bude uznávat islám až....až v islámských zemích bude rovnoprávnost muže a ženy a to jak před Bohem, tak před zákonem. Až v islámských zemích bude moci nemuslimka vyjít do ulic v minisukni, líbat se se svým mužem, milence. Až nemuslim bude moci během Ramadánu kouřit na ulici, jíst, pít, až Korán nebude brán jako kniha věčná a platná na věky věků, ale bude to bráno jako kniha, kterou Mohamed nadiktoval z vnuknutí čehokoliv a bude poplatná době svého vzniku. Až Korán i v islámských zemích bude předmětem historicko-kritického a literárního zkoumání a v Evropě a USA nebudou muset žít někteří arabisté pod cizími jmény jen proto, že si dovolili Korán prozkoumat z hlediska lingvistického a historického. Až muslimové řeknou, že nejsou nadřazeni všem ostatním. Až muslimové místo věčné uraženosti se omluví za zvěrstva spáchaná Mohamedem a nebudou Mohameda brát jako sice člověka, ale člověka následováníhodného a to i přesto, že ne zcela s tím co dělal souhlasí.

+20/−1
3.8.2015 15:07
Foto

R72a47d65e39k 46P61o59l14i88c84k90ý 6721943601254

Rovnoprávnost muže a ženy není ani v katolické církvi  ke které se hlásíte.

+1/−14
3.8.2015 17:09

M82a65r91t18i86n 47K71a88v82k54a 4946791452472

Ovšem, ta není ani při souloži

+10/−1
3.8.2015 17:13

L35i32b62o17r 96R67a19š18t11i35c33a 2621446325179

V Novém Zákoně je jasně deklarovaná rovnost muže a ženy, pána a otroka před křesťanskou verzí bohů.

V Koránu se dočtete, že v islámu tomu tak není.

Teda pardon - nedočtete, neb nečtete.

+11/−1
3.8.2015 18:10

J37a91n 36M69i90k15u31l96č19í21k 3460274512844

„V poddanosti Kristu se podřizujte jedni druhým: ženy svým mužům jako Pánu, protože muž je hlavou ženy, jako Kristus je hlavou církve, těla, které spasil. Ale jako církev je podřízena Kristu, tak ženy mají být ve všem podřízeny svým mužům. Muži, milujte své ženy, jako si Kristus zamiloval církev a sám se za ni obětoval“ (Efezským 5,21-25).

Čteš málo, kapitáne.

+1/0
5.8.2015 19:18

L93e97n35k36a 51S81c87h33n63e86i58d89e59r13o57v84á 1799206789613

Vážená paní Červenková, každý má právo na nějakou víru, neb nepochybně i přes všechny vymoženosti vědy a techniky žije stále mnoho miliónů lidí, kteří věří, že je někdo vede, něco jim bylo sesláno, atd...To, že mohou používat mobil, jezdit autem a napsat text internetem, neberou jako důmysl, cílevědomost, píli a práci člověka, ale jako dílo Boží. V případě Vás se ale dobrý Otec u Vašeho zrodu opravdu seknul, neb Vy jste zapřela prso vlastní matky, která Vám dala sílu postavit se do života, naučila Vás chodit, mluvit a používat hlavu - i když  zde, jak vidno, postrádáme Makarenkovu důslednost, bohužel. Pokud kladete takový důraz na ideálnost Vaší nové víry, nechte si ji prosím pro sebe. My ostatní věřící v něco jiného nebo jak se s oblibou říká, nevěřící psi, neupíráme nikomu jejich víru-ať si každý dělá a věří,v  co chce. Ale nikdo z nás není špatný v jádru a jsme pořád lidé, schopní pomoci trpícím, pracovití a milující svou rodinu, i když v žádného boha nevěříme, a kvůli tomu, že jste Vy najednou prozřela, my toto měnit nebudem. Dnes a denně, lépe řečeno každovečerně a každopozdněvečerně, někteří starousedlíci i každonočně vidíme, jak se Ti, ke kterým jste se utekla od své maminky, chovají. A my se tak rozhodně chovat nemíníme a nebudeme svůj styl života měnit kvůli BLUDU ,a je jedno, zda je muslimský,křesťanský nebo jakýkoli jiný ..ský. Nežijeme v době 300 let pozpátku, tak už to je. Pokud toto nejste schopna přijmout, vemte tedy svou víru pravdu pořádně do rukou, jak se dle Vaší posvátné knihy píše a nelezte na internet a do jiných médií mezi lidi normálně myslící. Protože ,abych ve své zemi musela strpět to, že k našemu stolu v restauraci přijde upravený a pohledný Arab(fakt kus!!!!!)  a mému manželovi přikáže, abych okamžitě přestala pít víno, .....promiňte , já Vám také neříkám, že s tím pytlem na hlavě vypadáte dost blbě....

+27/−2
3.8.2015 14:26

M22a63r88t58i48n 38K24a84v44k64a 4216731202812

Pokud toto nejste schopna přijmout, vemte tedy svou víru pravdu pořádně do rukou, jak se dle Vaší posvátné knihy píše ............Proboha...jen to ne8-o

+2/0
3.8.2015 14:34

L73e82n51k74a 21S68c30h77n12e76i66d43e30r50o86v39á 1589336629623

souhlasím, ujela mi klávesnice;-D, u madam to beru jako módní výstřelek, tak jako my někteří jsme kdysi na sobě tahali černé hadry a žiletky místo náušnic....jen mě síře, že ta baba, co neumí pořádně vzít ani lopatu do ruky a vzít za práci, bude poučovat ty, co celý život dřeli, jak žijí špatně a obhajuje něco, co soudný člověk obhájit nemůže,  dnes a denně se prezentují zvěrstva, co její "soukmenovci" páchají a to máme brát jako výstřelek několika pomatených jedinců??

+14/−2
3.8.2015 14:44

M36a54r69t20i50n 17K26a75v58k52a 4146831162182

Ten módní výstřelek u ní trvá již několik let. Tady se jedná o zavirování softwaru trojským koněm zvaným Korán a okouzlení arabskými chlapci. Je zajímavé, že dotyčné vadí co se v Česku a Evropě říká o islámu a jak jsme netolerantní, ale nějak jí nevadí, že v islámských zemích nemuslim nemůže žít svobodně podle své víry a přesvědčení a to ani v takzvaně sekulárním Turecku. Možná bychom na muslimy v Česku měli uplatňovat stejná pravidla jaká jsou v islámských zemích pro nemuslimy.

+11/−1
3.8.2015 14:59

L38i45b26o59r 41R76a84š55t30i67c17a 2611986645619

Nějak se Červinková od rána nedokázala k oponentům vyjádřit.

Že by ji manžel v souladu s Koránem zmlátil a zakázal se na veřejnosti projevovat ?

+11/−4
3.8.2015 13:57

J80i12ř84í 28S50v70o32b74o34d97a 9615258253936

Paní Červinková, Vy ve svém článku píšete, cituji: " Uznávám (! nepropaguji) sice existenci tělesných trestů v právu šaría, jsem ale proti jejich zavádění. Kdekoliv."

Takže vy uznáváte tělesné tresty v právu šaría a zároveň jste proti jejich zavádění? Můžete mně říci, jak mám tento rozpor chápat? A to není jediný rozpor v tom, co píšete. 

Dále například píšete, cituji: "Svou víru prožívám nanejvýš soukromě a nikdy jsem se nepokoušela o její veřejné šíření." Jak se tento Váš výrok slučuje s Vaším vystoupením v České televizi v pořadu "Máte slovo" a nebo s poskytnutím rozhovoru pro časopis "Týden"? V obou případech jste vystupovala jako apologetka islámu.

Kristus řekl: "Vaše slovo buď ‚ano, ano – ne, ne‘; co je nad to, je ze zlého." A také  řekl, že neobstojí království toho, kdo je sám se sebou v rozporu. V Bibli se také píše, že satan je otcem lži. Možná, že sama sebe obelžete, ale skutečného Boha nikoli.

+20/−1
3.8.2015 13:52
Foto

F94r68a38n96t13i90š54e62k 73K77š42í93r 2289926705

Co je na tom divného.  Já sice tělesné tresty moc neuznávám, ale dovedu si představit, že by oběť nějakého trestného činu žádala jako kompenzaci tělesný trest s možností, nebo bez možnosti vykoupení se.

0/−4
3.8.2015 14:10

J55i88ř35í 24S89v39o12b42o60d40a 9825398823106

Co to znamená, když  říkáte, že tělesné tresty "moc neuznávám"? To znamená, že je uznáváte, ale jen málo? Nebo je neuznáváte, ale ne úplně? Tělesné tresty "moc neuznáváte", ale dovedete si představit vendetu ve formě tělesného trestu? Taková obojetná odpověď "ani ryba ani rak", je přesně to, co kritizuji.

+4/−1
3.8.2015 14:28
Foto

F43r46a80n25t26i32š64e26k 16K45š90í82r 2489176655

Je to tím, že jsem o tom zatím nepřemýšlel.  Otázka trestu by měla vycházet z  rozhodnutí obětí, nebo pozůstalých s přihlédnutím na obyčejové právo.

0/−1
3.8.2015 20:36

J35i79ř25í 43S49v20o18b32o23d81a 9425638843986

Zkuste si představit, jak by vypadala společnost, kde by trest vycházel z rozhodnutí obětí nebo pozůstalých. Byla by to společnost permanentní krevní msty, kdy vendeta by se odehrávala nekonečnými způsoby mučení. Jak moudrá jsou slova Bible, kde se praví, že "pomsta náleží Bohu". Pro každou společnost je vždycky lepší, když právo vychází z nějakých obecných principů a jeho uplatňování řídí někdo, kdo je pro to zmocněn – soudci. Naprosto chápu lidi, kterým třeba někdo zavraždí dítě, že chtějí pachatele mučit. Jenže to není cesta k právu. Omylnost vyšetřovatelů a soudců je pořád lepší volbou, než hněv, žal a zoufalství obětí, kteří právo berou do svých rukou.

Návrat k "obyčejovému právu" je návratem do doby kamenné.

+2/0
4.8.2015 10:34

M23a12r56t18i81n 57K60a19v39k12a 4856341632162

Ano, jenže podle Koránu může manžel svojí ženu bít a to i preventivně. Muslimové pak rádi argumentují, že se jedná o lehké poklepání zubním kartáčkem. Ovšem , ten v době Mohameda neexistovala  Korán mluví jasně. Jedna katarská feministka (muslimka( dělala průzkum v zemích jako je Jordánsko, Katar, Emiráty, Omán a svůj výzkum nazvala "Kultura elektrického kabelu".Že neuhodnete o co se jednalo?

+5/−1
3.8.2015 14:38

M86a17r34i14e 31B27r27e90t72h31o60v86á 2615142266393

Je zajímavý, že alektrika za Muhameda taky nebyla:-)

+1/0
3.8.2015 17:11
Foto

R27a18d61e68k 97P63o42l31i38c76k63ý 6481543601364

V právu Šaria je možnost použít tělesné tresty, ale není to povinost.

Mezi obhajobou a šířením něčeho je velký rozdíl.

0/−14
3.8.2015 17:17

M62i12r83o27s90l64a24v 72K22u76l62h25a94v13ý 5649282431

;-D;-D;-D Takže, když něco veřejně obhajuji, tak nešířím; hm, dobrá hra se slovíčky.;-D;-D;-D

+1/0
3.8.2015 23:02
Foto

R11a77d42e87k 69P31o84l57i39c69k64ý 6751653901384

Není to žádná hra se slovíčky.

Veřejné šíření je aktivní proces-získávání věřících

Obhajoba není získávání věříci´ích, ale snaha o změnu pohledu nevěřících

Smějete se jako obvykle jen své hloupostiRv

0/−4
3.8.2015 23:06
Foto

J69a47r42o95s95l88a52v 27P49t55á45č73e93k 4972249871374

Neztrapňujte se výkladem něčeho, o čem nic nevíte. Tresty v šaríi jsou přikázané, i sám Mohamed, když za ním přišli, aby posoudil možné zmírnění trestu pro cizoložnici a smilníka rozhodl, že když je v koránu jasně daný trest (ukamenování cizoložnice a 100 ran bičem pro smilníka,) tak je jakékoliv zmírnění trestu nepřípustné.

0/−1
28.9.2015 11:14
Foto

R98a30d60e83k 39P51o14l72i23c61k24ý 6981333441514

Lžete- podle Šarii je mnoho variant trestu a záleží i na oběti. Dokonce může být zcela upuštěno odpotrestání (ať už bezúplatně nebo "náhradou škody")

0/−1
28.9.2015 17:26
Foto

J39a29r28o97s24l22a11v 92P54t41á67č92e71k 4172959301394

Vy jste nemocný člověk. Za prvé o tom vůbec nic nevíte, machrujete tu a máváte obviněním ze lží, za druhé jste se svým oblíbeným způsobem"náhodné střelby" opět netrefil. Je mnoho přečinů, kde záleží na pohledu soudce, jak jej posoudí, ale jakmile určí míru provinění, tak je v šaríi jasně a neměnně určen trest. A pak jsou činny, kdy nezáleží na pohledu soudce, kdy jen určí, zda se čin stal, či nikoliv na základě svědectví, věrohodnosti svědků či důkazů. Do toho spadá i trest za cizoložství. Pokud je tento čin spáchán, není jiná možnost, než trest smrti ukamenováním. Neexistují polehčující, nebo vylučující okolnosti. I když násilím vniknou do domu, kde žena, jako správná manzelka a muslimka dlí, pokud s ní není manžel, bude jí držet 10 mužů a jeden, nebo více  jí znásilní, podle šaría je odsouzena k smrti ukamenováním. Muž, který ji znásilnil, pokud je svobodný, dostane trest 100 ran bičem, pokud je ženatý, trest smrti ukamenováním. Těmi svými bludy se tu snažíte okecat neokecatelné.

+1/−1
28.9.2015 18:33
Foto

R49a14d90e35k 48P33o96l33i79c81k95ý 6641183741204

Jako obvykle jste zcela mimo realitu a lžete.Rv

0/−1
28.9.2015 21:05
Foto

R35a27d74e79k 85P23o94l81i67c61k67ý 6221323541824

PS. nějak to nechápou ani samotní muslimové, kteří ani v zemích kde je platné právo Šaria se zpravidla vašimi tezemi neřídí;-D

0/0
28.9.2015 21:07

A42l72e57š 32M73o83r20b54i15c48e46r 2129582135351

Souhlasím, že Holotová přehání a že tvrdí čeští islamofobové často v zájmu svého "názoru" nestydatě lžou.

Problém je někde jinde.

Islám sice uznává třeba Abraháma nebo Ježíše za proroky, nicméně tvrdí, že s příchodem proroka Mohameda se vývoj završil, on je poslední a největší a Islám tím pádem stojí NAD křesťanstvím i judaismem.

(v praktické rovině to např. vyjadřuje speciální daň, kterou musí v některých muslimských zemích křesťané platit)

Vy (muslimové) jste zkrátka přesvědčeni, že jste něco víc než my křesťané. My jsme podle vás sice věřící v jednoho boha, ale jen jakýsi pod-druh nebo pod-lidi.

A to já prostě neberu.

Byl bych ochoten uznat islám jako rovnocenné světové náboženství, ale tohle ne.

A tak bych byl raději, kdyby muslimové zůstávali ve svých zemích a necpali se do Evropy.

+15/−1
3.8.2015 13:26
Foto

R82a29d24e92k 22P84o93l11i48c71k86ý 6461783131924

Vidíte a vy jste zase přesvědčen, že jst něco lepšího než muslimové. Jak se tedy od nich lišíte?

0/−10
3.8.2015 17:12

J50a63k60u32b 58Z32e79m96á29n14e86k 2794723311818

Nebiju ženy.

Nevyznávám pedofilního vraha.

Neodmítám vzdělanost.

Nesabotuji a neodmítám umění.

Neplánuju vyvraždit židy.

Nehážu homosexuály z věží.

Nekamenuju, ať už je to za cokoli.

Nebičuji těhotné ženy na základě vyznání ani ničeho jiného.

Nekladu výbušnini na veřejná místa.

Pokračování v dalším příspěvku...

+14/−1
3.8.2015 17:42

J86a22k62u52b 68Z54e36m38á53n44e70k 2854213531708

Nevypaluju ambasády.

Nerabuju ve městěch, kam jsem se přistěhoval.

Neponižuji veřejně ani v soukromí ženskou část vlastní rodiny.

Neupaluju lidi.

Neříkám dětěm, aby nenáviděly a přistupovaly k lidem podle vyznání.

Nebourám kostely.

Nepřemýšlím jako Polický.

Je toho dost...

+12/−1
3.8.2015 17:46
Foto

R89a69d90e54k 26P87o78l77i15c15k77ý 6421433291904

Ano v tom jste stejný jako drtivá většina muslimů, čím se ale lišíte?

0/−11
3.8.2015 18:12

J12a16k88u84b 29Z27e91m51á74n49e15k 2924733211158

Ne dost drtivá. A rozhodně ne jako některé autority, pod které už drtivá většina muslimů bohužel spadá.

Ale abych odpověděl na vaši otázku. Koná-li někdo z "mé" skupiny lidí ony výše zmíněné činy, odsuzuji ho soukromě i veřejně a volím představitele kteří podobné činy nedopustí (naštěstí už nemusím zbraní, díky předkům kteří tak učinili). To drtivá většina muslimů opravdu nedělá. Nějakých masových protestů v Saudské Arábii jsem si nevšimnul, když bičovali.

+7/−1
3.8.2015 18:33
Foto

R61a88d37e38k 58P69o91l92i52c76k80ý 6431303181494

Nikoliv i drtivá většina autorit

0/−8
3.8.2015 18:59

J62a34k31u64b 58Z51e67m28á11n94e50k 2634973801148

Jo, vím o Jordánské vládě. To je jediná autorita, která se zbytku vymyká. Nic moc seznam, co?

+7/−1
3.8.2015 19:11

P81e27t87r 77N76e29v71e51č35e47ř35a34l 8555646209778

To chce pořádného a pohledného chlapce (nebo rovnou dva), pár lahvinek dobrého vínka, k večeři vepřová žebírka na medu, potom s nimi strávit víkend ve wellnesu ve vířivce a ráno bude Prorok to poslední co vás bude zajímat mladá dámo...;-D

+16/−1
3.8.2015 13:24

L38i27b52o84r 56R51a15š91t13i65c48a 2731406775659

O víkendu nám v hospůdce servírovali žebírka opečená s vrstvou povidel na povrchu, k tomu chlazená Plzeň.

Pohádka na zakončení pohádkového výletu na kolech...

Obávám se, že výlet na velbloudech a skopové...

+5/−1
3.8.2015 13:53
Foto

K19a75r63e97l 14M23a58s66e23k 9244978959196

Vaše tlachy nemají s článkem nic společného, nevychovaný trolle.

+2/−9
3.8.2015 15:44

L93i40b89o89r 83R52a65š17t56i74c22a 2771616495149

= ad rem => ad hominem = 0 argumentů.

Jinak musím konstatovat, že je mi Vás ve Vaší zarputilé nenávisti živené neschopností argumentovat a přemýšlet, znát a uvažovat... - docela líto.

+3/−1
3.8.2015 18:14
Foto

O46t51t16o 41Č59e83r36n30ý 3415165527632

To by musela shodit ten šátek a hábit. Jinak nevím....

+3/0
3.8.2015 15:22

K23l29á56r75a 62T20r25n11k29o23v82á 3654829134529

Myslím, že moc pohledných chlapců by nesehnala.

+2/0
3.8.2015 23:25



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.